Godmorning

Dagen börjar med mediakunskap viket suger pung. Jag är hungrig, men mår ändå illa. DET suger seriöst. Idag tog jag fram mina ulleskor och nu går jag och är varm om fötterna. ihh. Min bebis Aline kom till skolan idag, hon hade tänkt börja här men det fanns dock en plats bara uppe på entreprenör. Fan.
Idag blir det nog träning för mig själv ändå. suck..
Jag vill bara spy och så vill jag åkta hem. PAPPA KOMMER HEM IDAG :D .
Helgen blir nog förmodligen med Andreas, Party och Mormor, hehe.
Älsklingen fyller år nästa fredag och jag har panik. Bajs på det, typ.
Funderar på att skippa mediaproduktion och gå och gymma istället för jag orkar verkligen inte. Blä på skolan just nu.
Puss så länge / Sophia

Kommentarer
Postat av: amelie

mysigt med ullskor!

hälsa till aline från mig nästa gång!

Puss

2008-11-05 @ 12:54:11
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0