Goal is something everybody likes

Hej!
Igår gick jag & födelsebarnet på bio. Vi såg Saw 5 och den var faktiskt inte så bra, trodde den skulle vara mycketmycket bättre! Vi träffade Louise, hennes kompis, Daniel och Emil. Jag lyckades spilla ut typ halva popcornskålen med min otroliga tur. hehe. Jag tränade innnan men kunde bara träna en timme eftersom jag skulle ta bussen halv 8.. Det var skönt och träna och jag ser det roliga i det igen! Efter bion drog vi hem till moi och sov. hehe.
Idag lördag har vi vaknat, duschat, städat lite och dragit till Stenhagen för att kolla på Amerikansk fotboll. Det var John Bauer Gymnasiet mot Katedralskolan.. John Bauer förlora med 12 - 7 tror jag men det var väl bra kämpat iaf!
Älskade Willy skjutsade hem oss till Andreas och nu vet vi inte vad vi ska göra, vi väljer mellan att gå till centrum och köpa några öl och cider och bara chilla hemma eller om vi ska på party mot g:a stan .. suck.
Jag börjar blii sjuk, dvs. att jag nyser hela tiden och hostar, fan.
Nej nu ska jag mysa med älsklingen och göra upp planer för helgen!
NOW YOUR A PUSSY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0