Bubbelkväll?

Jag sitter nu hemma hos Louise efter en värdelös dag i skolan. Det fanns ingenting att göra, eller som jag inte gjorde iaf.. Ikväll blir det att bubbla hos Louise och sedan dra till Daniel, tjoho ..
Vi har nu proppat i oss pizza och förfrusit våra kroppsdelar när vi gick hem från pizzerian. Snart kommer Daniel, Emil och Julia. Louise och jag ska hoppa in lite tidigare eftersom vi inte har något bättre för oss, hihi. Efter Daniel ska jag till min lilla pojk och sova där ! puss på honom som har ont i magen snuttan.
Imorgon blir det party igen och så tamefan ska det inte bli bråk, eller hur Daniel? hahah.
Kanske träffar några på vägen hem till Daniel, ih.
Puss så länge


Kommentarer
Postat av: amelie

du som hade ont i magen och kunde inte träna?

Varför sade du inte bara att du var upptagen under kvällen :)

2008-11-08 @ 14:48:23
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0