Back To Hell

Inatt drömde jag världens hemskaste mardröm. Jag drömde att Andreas dog hemma hos mig genom att ramla igenom våran altan och slå sitt huvud i balkarna. Iaf, jag vaknade storgråtande och ringde direkt till honom. Klockan var då halv 4 på morgonen. ojoj. Såklart så svarar han inte så jag gråter ännu mera men så, med min lilla tur så svarar han andra gången. Vi pratar ett tag och när  vi väl lägger på, så är klockan kvart i 5 .. fan. Men eftersom jag gick och la mig direkt när jag kom hem, efter att ha duschat och käkat så sov jag ett tag. Från 20.00 till 03.30.
Nu sitter jag i skolan med mediakunskap och vi håller på och gör en tidning, vilket suger lite smått. Har två uppgifter jag ska göra och har skrivit kanske 30 ord på ena "uppsatsen". Great.
Gårdagen var trevlig, drog hem till Louise efter matten och kollade på Deeo Blue Sea. Arpine och Emil var också där. Dock sov Arpine genom hela filmen, as usual och Emil vet jag inte vad han gjorde haha. Jag och Louise blev stressade av filmen, ajaj..
Hemresan vart dock inte så kul, skjutsade hem Arpine och fick all skit för allt och lite till.. Allt är visst mitt fel och han klarar inte av att jag sitter där och är tyst, så ja, fuck him typ.
Idag ska jag träna, ska springa tror jag och massvis med mage eftersom det är beachparty på fredag.
It's not a secret anymore, things will never be the same again.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0