Allting förblir oförlåtet

Hallu!
I lördags far vi iväg till sävja för att hälsa på min mormor. Det sög väl men vi drog efter några timmar hem till Andreas där vi gjorde iordning oss för vårt lilla party. Vi förkröka hos baby, det var jag, juppe, manne, fille och andreas. Det var helt ok. Vi var tvugna och gå lite tidigare eftersom jag bjudit min vän rasmus till festen. Stackarn kom dit och det var värsta korvfesten. Helt sjukt. Han åkte iväg efter nån halvtimme och vi gick in i lokalen. Det gick bra tills dom kom. Då blev det gråt på toaletten och besvikna miner från mitt håll. Stackars baby. Vi vaknade upp, idag söndag och jag med magknip. Inte bra, inte bra alls. Jävla mage! ´Har haft ont i magen i flera dagar nu och det suger totlat stenhårt. Nu kommer min älskling Nella hit och vi ska mysa ! Hihi måste ta igen massor verkligen!
Jag har också redigerat och fått mig lite uppdaterad av älsklingen om hur ps fungerar :)
skillnad?

Puss så länge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0