3 November

Dagen börjar dåligt när jag fortfarande har ont i tungan efter att ha brännt mig igår, sjukt ont i magen och mår illa. Jag kunde inte somna igår eftersom jag har itne sovit själv på över en vecka. Det blev en liten deppstund pga det och drömde sedan bort och så kom jag på, att jag saknar min far lite smått. 
 Men det roliga idag är att jag kommer få träffa dom jag inte träffat under lovet, tjoho på det liksom!
Snart ska jag cykla och möta daniel och sedan bär det av till S.A.T.S för gympass på idrotten. Sedan bärs det av till skolan för programhantering och datorkunskap.
Idag efter skolan blir det att gymma igen, idag med Stephanie ! Tjoho på det också.
Jag saknar Spephanie och Louise..
& alla andra såklart.
PUSS PÅ DOM SNÄLLA & FINA I MITT LIV

Kommentarer
Postat av: amelie

Jonas är inte en utav de snälla och fina va :D

2008-11-03 @ 13:26:41
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0