You Don't Know

Jag är inte i närheten av sjukdomen, jag har bara tankar om mig själv som jag ogillar. Det gör så jag äter dåligt, gör det ljupare eller inte har några känslor alls.
Idag skulle Louise, Emil, Daniel, Caroline och jag vara, men nu vet jag inte hur det blir.. A kommer snart till mig och hoppas på att han gör mig glad igen för jag har "bråkat" med D igen.. Igen Igen och Igen, alltid är det jag.
Det är som om jag kollar utifrån och ser att vi glider ifrån, vad hände med broder/syster? Åh allt bara rasar, alla försvinner. En efter en.
One day i will disapear, i promise.
Åh vill verkligen göra något med Carrobarro men just nu är allt knasigt. Förlåt gumman!

Idag hade jag engelska prov och det gick väl sådär.. Vg i terminsbetyg dårå? Ikväll blir det ingen träning för mig, jag klarar inte ens av att ta mig dit, så svag är jag. Great. A måste komma nununu annars kommer jag bryta ihop, jag ensam i huset är aldrig bra.
Jag och min vän Daniel åt på donken nyss och blääääää. Jag ville ju träffa Thusse idag på träningen också, baaajs.
I failed my promise to my self, now i can't do it..

Kommentarer
Postat av: Carrobarro

Lugnt sötnos, vi hittar på nåt någon annan dag istället :) <3

2008-12-06 @ 19:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0