Min Bästa Kusin

Åh vad jag saknar min bästabästa liksom.
"Live your life" är väl ett tecken för mig att göra det, men går inte. Lycka kom till mig igår, men dock för en liten stund. FUCK.
Träffade älskade Andreas igår och gud, jag var glad. I helgen fyller jag år och då kommer jag få träffa älsklingskusse! puss.
Imorgon hoppas jag på lite händelse med skönt folk för jag måste verkligen få luft, för jag kvävs. Idag var jag hemma från skolan, yeah.. Jag och A åkte till ungdomsmottagningen för att fixa mina pp och sedan drog vi till stan för att köpa e tröja till Simon. Där träffade vi på Abdi och Daniel ! Dock var/är jag helt död så jag var lite off.. Fuck på det med.
FUCKFUCKFUCK på allt. förutom mina ädelstenar!!
Skjutsade hem Nells också, puss på henne.
Nu måste jag läsa A Child Called "It" för jag har nämligen prov på boken imorgon, FUUUUUCK liksom.
Jag kommer fucka mitt mvg i engelska och få hatslag från P..
Idag har jag ätit:
- Två hårdbrömackor + 2 lussekatter
- Pytte lasange som jag blev mätt av
- Tvingade i mig nudlar för A's skull.
Nu håller jag på och spy. Kul att jag har blivit sjuk igen, psykiskt.

Kommentarer
Postat av: amelie

krya på dej!

ÄT MER, DU FÖRSVINNER SNART!

Jag kommer imorgon också :)

2008-12-04 @ 22:08:26
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Anonym

Allas jävla problem med maten. Jag pallar inte.

Time för steph att sluta skolan.



Men hoppas du blir bättre bby.

2008-12-05 @ 01:28:21
URL: http://mitzvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0