Lite Bättre Må Jag Säga

Var nyss på träningen, men jag tränade inte dock.
Jag blev glad, för jag träffa några jag tyckte om. Plus att jag fick reda på att det finns folk som läser min blogg!
Louise E : Jag läser din blogg varje dag hihi :)
Amelie : Jag läser alltid din blogg !
Andreas : Det första jag gör när jag går upp är att läsa din blogg.
Stephanie : Sophia jag måste börja prenumerera på din blogg!
Louise I : Sophia jag har börjat läsa din blogg!

Hihi :D
Jag har ätit sen förre inlägget;
- En halv dålig portion roviloi
- 5 jordnötsgodisar
- Två grova mackor
- En liten köttbit, några pommes
Jag känner mig tjock. FUCK mina tankar.

Kommentarer
Postat av: amelie

tycker inte du ska känna dig tjock, med tanke på att du inte har ätit så mycket.

<3

Keep Holding on

2008-12-02 @ 21:45:17
URL: http://amelius.blogg.se/
Postat av: Din bästa kusin

Många läser din blogg. Även en sådan "upptagen människa" som jag är gör det! Baby, du vet vad jag tycker om din syn på dig själv..dålig. Du är vacker, underbar och älskvärd som ingen annan! Låt ingen tutta i dig något annat!

2008-12-03 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0