Jag I Ett Nöt Skal

Ja, jag är emo nu, senaste två veckorna och Andreas förstår enbart hur jag menar med emo. tyvärr.
Jag är ensam, inte mobbad utan ensam inuti. Saknar själsfrände, saknar kärlekkärlek.
Eftersom jag känner mig värdelös kommer jag ruttna bort, bort bland alla minnen, låtar och allt.
Nej, jag ska nu gräva ner mig i värdelösa låtar, som bara trycker ned en och hoppas på bättre tider. Man blir ju somsagt 16 år nu i helgen. kul -.-'
fuck off och skaffa dig ett liv eftersom du läser min värdelösa blogg.
JA JAG ÄR EMO

Kommentarer
Postat av: amelie

du är inget emo!

du är sophia!

läser din blogg iaf <3

2008-12-02 @ 13:08:12
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0