Oh Fuck It

Hej.
Jag orkar inte,
Julen har varit bra och jag fick min efterlangtade kamera!
Grat mitt i vardagsrummet
Ljog och sa att det var for att jag var sa glad.
Jag var verkligen JATTE glad over kameran
men inte att jag grat.
Jag ar i usa nu och ska om 2 dagar aka till hawaii,
jag kanske skar mig pa fingret och hoppar i vattnet
sa kanske jag borjar kanna gloden igen..
for just nu ar det fuckit liksom.
Jag har sakert gatt upp 20 kg sen jag kom hit och har varit har en vecka.. LYCKAT.
Nej jag ska ta tag i mig sjalv pa hawaii och kanske springa nagra ganger pa morgonen (??)
Jag vet inte vad jag ska gora hemma i Uppsala,
for jag vill inte aka hem till all tankande och besvar.
Nar jag kommer hem till Uppsala kommer det formodligen bilder osv..
Over and Out
Sophia


Kommentarer
Postat av: Louise

sv. ÅÅÅH JAG VILL OCKSÅ HA!! :) men snart när jag får råd ska jag minsann köpa en! :D



du får ha det så bra låååång där borta, jag är inte alls avundjuk ;D

2008-12-26 @ 10:15:47
Postat av: andreas

Stanna kvar där nere du :D. Fast ändå inte, vill att du ska komma hem.



grät du för att du tyckte att du var tjock eller för att snart måste åka hem??



Älskar dig, puss puss.

2008-12-27 @ 03:15:04
Postat av: amelie

UPPDATERA DÅ :D

2009-01-12 @ 12:51:39
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0