I'm Killing My Self

Åh jag orkar inte. Fanfanfan.
Jag ska F tills på söndag, går det?!
Dö ångest dö säger jag bara. Allt går åt helvette, fuckfuckfuck.
I'm crying on the inside because i can't on the outside liksom. Åh måste bort, bort från allt och alla tankar.  NU!
Imorgon ska jag typ träna ihjäl mig, helt seriöst. Minst 3 timmar. Sedan ska jag hem, göra mina situps och skriva klart kosmologin om det inte blir ikväll eller imorgon förmiddag.
Åh stackars min älskade vackra ängel, min underbara pojkvän. Hur kan han ha klarat av snart ett års tid med mig,eller rättare sagt två år.. Jag kommer förlora honom, det är sanningen. Ångesten kommer ta över och det kommer göra att alla försvinner ur mitt liv. Mamma har redan börjat lämna mig. det är ju suveränt sophia! verkligen jätte bra!
Jag orkar inte bry mig om er som tycker och tänker "varför skriver hon det här på hennes blogg? Hon vill bara ha uppmärksamhet". För jag skriver bara så folk kan få sin egna uppfattning om hur det ligger till och hur det mås här i stugan.
Så sug kuk.
För jag mår kuken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0