I Fucking Hate It

jag hatar det här, verkligen.
Imorgon fyller jag år och jag har önskat mig smink(!!), bara smink. Jag kommer inte på något, kanske ett uppskut så jag börjar leva (?).
Jag saknar Stephanie och Louise. Tjejerna överhuvudtaget. Vill åka till usa nununu, måste bort på direkten.
No Party för mig i helgen, no party in me at all. Massa puss på Carrobarro!
Imorgon är det thanksgiving och min födelsedag i samma kaka, så de flesta i svenska släkten kommer! Plus A och någon till.
Åh ång kom idag igen, men orkade inte bry mig. Lite nere blev man men åt på som en galning. Den ska inte få förstöra min helg. Inte igen.

I LOVE YOU

Believe - Life House


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0