Everything Happens For A Reason

Hallå i stugan.
Idag hade jag kukmatteprov och det gick väl sådär men är ändå nöjd över mig själv. Jag svarade på typ alla frågor !! Jag som brukar strecka över mina prov.. (?!) Iaf, efter matten drog och älskade Louise till stan för att hitta något åt hennes far men hittade dock inget. Vi gick in på Rut m.fl. och jag blev kär i typ allt. Där blir det o handlas sen! Efter att ha kollat i några affärer drog vi till HM för att kolla på underkläder. DÅ berättar Louise varför hon drog ned mig på stan, hon skulle köpa en bh åt mig den där gullan! ;o . Efter en timmer letning (kändes det som) så hittade vi tre explentar. En lila, en svartrosa och en vitrosa. Hon sa att mina bröst hade krymt så mycket att jag behövde en ny :( .. Usch jag hatar o köpa bh;ar men trosor går hur snabbt som helst. Iaf så blev det den vita eftersom den satt bäst och vi får hoppas att mina bröst växer tillbaka lite grann iaf ! För allas skull liksom.

Igår så pluggade jag i flera timmar och tränade också extremt på min mage på gymmet med Daniel! Vi hade de mys, eller hur? :o hahha. Snubben skämde ut mig genom att sparka omkring en jävla boll inne på gymmet! Gud vad jag skratta.. Jag skrev också en text som jag nu kommer lägga upp här. 


Strävan efter lyckan
- Jag fann den men lät den rymma



Efter ett tag förstod jag hur mycket du betydde för mig, jag ser det nu framför mig hur mycket jag tog dig för givet. Jag tänker inte säga att jag har gjort något fel, för Everything happens for a reason. Alla säger att man ska blicka framåt och bara tänka på det fina men jag kan inte tänka på något. Förut kunde jag prata om dig med skratt i mina ord, log för mig själv när jag tänkte på våra minnen och vad vi sa till varandra. Det vi hade.

Dagar som månader går och jag blir tunnare och tunnare inombords. Jag som hade så mycket kärlek att ge, vart tog den vägen? Jag vill kunna blicka tillbaka idag med ett äkta leende och säga att allt är bra nu, jag mår bra nu. Men det blir bara värre och värre.
Vi fick ett år, ett år av både smärta och kärlek. Ett år som jag inte kommer glömma, våra minnen på subway, killkalas, Länsö, våra te kvällar, ja inget kommer jag glömma. Ibland vill jag skjuta mig i huvudet bara för att få bort minnena för det kan vara så sjukt jobbigt. Vi kommer inte att bli oss igen, marshan&cilla productions', timon och pumba, nemo och doris. "Titta på mig jag är en fjäskande delfin, ska jag fjäska sönder mig för dig?" på fyllan, remember? Våra spårade nätter, med både skratt, gråt och spyor. När Adde och Max hämtade oss och du tvingade mig spy. När jag råkade snubbla i trappan medans din mamma noga granskade mig OM jag skulle ramla i trappan. Gud vad vi fick skit. Haha. På ett år har vi samlat ihop oss en hel full bunt av memories, mer än vad de flesta "soulmates" kan göra.

Det fanns en dag då du var min syster, soul mate och bästa vän. Då jag verkligen menade det från verkliga hjärtat och alla ord jag då sa till dig var så truuuly true. Så när jag läste den där texten du hade skrivit så blev jag tom. Du kan ha talat sanning och menat att det inte var om mig, men jag tog åt mig av varenda jävla bokstav och jag lovar dig, jag blev alldeles tom. Helt tom.

Jag ångrar inte den tiden jag har lagt ner på dig och vår vänskap för det var värt vid den tidpunkten. Vi båda var två lok som gick på bergodalbanor med massvis med loops och vi tog god hand om varandra, eller gjorde vi verkligen det?
Innerst inne så vet jag att jag älskar dig, men efter allt nu så kan jag inte stå med rak rygg och säga det som jag en gång sa.

För allt skulle kännas så fel.

 

Kommentarer
Postat av: louise

näääää,jag sa inte att du behövde ny bh för att dina bröst hade krymt :o

jag sa " jag tänkte du att ville ha en ny bh eftersom du alltid säger att bharna är förstora :o"

Men även om dom krymt eller inte så äre väl bra att dom gjorde det, så slipper du få ryggproblem med dom dollyparton brösten;) haha nejdå.

2008-12-14 @ 18:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0