Echo Chamber

Hallå i stugan!
Jag funderar fortfarande på att ta bort bloggen för jag har tydligen skrivit saker i denna som gjort att folk har tagit illa upp eller mått dåligt av.. aja.
Helgen började med fredag då jag tränade med laget och det gick väl okej förutom att jag var så sjukt slut av känslor. Jag gick och la mig i sängen direkt efter att ha duschat men kunde inte sova förens vid halv 1. Jag skulle ha sovit hos A den natten men var helt slut. Lördagen gick åt att vara i lidingö hela dagen för "lilla julafton" eftersom vi åker till usa på onsdag så kommer vi inte kunna fira jul med släckten, hehe. Det blev lite konflikter mellan mig och A så han åkte hem till mig och sov där. Söndagen har jag sovit bort, vaknade en gång och gick upp och åt lunch, vid 12? Sedan gick vi och la oss igen och vaknade vid 6. Jag mår urban verkligen! Allt började igår kväll av att jag verkligen höll mig från att spy. När jag väl andades med halsen så fick jag sura uppstötningar hela tiden och var nära på och spy några gånger. Söndagen blev av att gnälla på att jag hade världsont i mitt knä, mage och rygg. Fyfan, jag trodde mitt knä skulle lossna så ont gjorde det!!
En kvart efter jag och A hade gått upp så drog jag och pappsen till gränby för att handla julklappar. Vi gjorde enormt framsteg idag om man jämnför med förra helgen. Vi blev klara på 45 min och vi har nästan köpt till alla.

Nu sitter jag här och vill typ bara dö, ta smärtstillande eller något så jag blir lugn. Imorgon blir det bowling och förmodligen träning. På tisdag blir det sista basketträningen för mig iår, och den träningen skulle väl hålla på i 3 timmar. Sjukt värt! haha. Idag har jag ätit 5 köttbullar och en sked pasta. Mer kunde jag inte få i mig. Suck på mig och mina tankar, fuck this shit. I Usa ska jag käka som en gris för då behöver jag inte visa upp mig för någon eller jämnföra mig med någon. Dom flesta är ju överviktiga, höhö.
Jag saknar min älskade farmor och farfar. Puss på dom

GOD JUL FRÅN MIG


Kommentarer
Postat av: amelie

tomtemor ^^

2008-12-15 @ 12:56:55
URL: http://amelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0